پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229231
تقريظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «سرباز کوچک امام»
تاریخ انتشار : 1396/12/07 08:25:18
نمایش : 1522
رهبر معظم انقلاب اسلامي بر کتاب «سرباز کوچک امام» روايت خاطرات دوران اسارت آزاده‌ سرافراز «مهدي طحانيان» در سنين نوجواني در زندان‌هاي رژيم بعث عراق تقريظ نوشتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي بر کتاب «سرباز کوچک امام» روايت خاطرات دوران اسارت آزاده‌ سرافراز  «مهدي طحانيان» در سنين نوجواني در زندان‌هاي رژيم بعث عراق تقريظ نوشتند.  

متن اين تقريظ به شرح ذيل است: 

«بسمه تعالي

سرگذشت اين نوجوان شجاع و با هوش و صبور در اردوگاه‌هاي اسارت، يکي از شگفتي‌هاي دفاع مقدّس است؛ ماجراهاي پسربچّه‌ي سيزده چهارده ساله‌اي که نخست ميدان جنگ و سپس ميدان مقاومت در برابر مأموران درنده‌خوي بعثي را با رفتار و روحيه‌اي اعجاب‌انگيز، آزموده و از هر دو سربلند بيرون آمده است. دلْ بر مظلوميّت او ميسوزد ولي از قدرت و تحمّل و صبر او پرمي کشد؛ اين نيز بخشي از معجزه‌ي بزرگ انقلاب اسلامي است. در اين کتاب، نشانه‌هاي خباثت و لئامتِ مأموران بعثي آشکارتر از کتابهاي مشابهي است که خوانده‌ام. به‌هرحال اين يک سند با ارزش از دفاع مقدّس و انقلاب است؛ بايد قدر دانسته شود.

خوب است سست‌پيمان‌هاي مغلوب‌دنياشده، نگاهي به امثال اين نوشته‌ي صادقانه و معصومانه بيندازند، شايد رحمت خدا شامل آنان شود.

۹۶/۴/۱۲»

کتاب «سرباز کوچک امام(ره)» به قلم سرکار خانم فاطمه دوست‌کامي و در ۷۶۱ صفحه، توسط انتشارات پيام آزادگان منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html